Färjan II

Just nu sitter vi och kollar på Färjan II, kul faktiskt. massa skumma fulla typer och Håkan, ni vet bartendern, är sååå snygg, tycker iaf jag. Egentligen skulle vi ha åkt på precis den färjan på Olivias födelsedag, hon fyller 18 den 24e juli så vi tyckte att det hade varit helt pefekt att fira hennes 18årsdag där. Men självklart ska dem höja åldern till 23 nu i juni tror jag att det var. Så vad ska vi nu hitta på för det lilla lammköttet?

Idag har det varit riktigt najs väder, har tyvärr inte varit ute mycket alls idag! Hoppas på lika fint väder imorgon och då ska jag banne mig ut i solen! Först måste vi städa här i lägenheten som inte är allt för fin just nu haha. Jag hatar att städa, det är så jävla tråkigt!!!!!!!!!!

Hannah, jag och Olivia i fredags :)
Hannah jag och Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0