FÖRLÅT!



Förlåt förlåt förlåt för så himla dålig uppdatering.
Fixade ju mina naglar härom dagen och sa att jag skulle lägga upp en bild, men jag tänker faktiskt vara så hemsk att jag inte tänker göra det. För det första blev det jätte dåligt och för det andra har jag redan pillat bort allihopa.

Nu sitter jag och kollar på Vakna med The Voice och ska snart till skolan, ångest, jag vill inte !!!
Idag blir det alltså först skola, sen ska jag vara med Hannah och Sammi.

hörs i eftermiddag, ha en bra dag!
PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Steffsson

haha tönne du var inte i skolan!! och tönne på mig att jag skriver här för jag får inte tag på dig, ella ja msn,facebook. Men på lördag ska jag ha grill kväll, det blir inget stor bara litet och mysigt. bjud hanna och sami vetja. Puss och kom till skolan imorgon posss

2009-04-15 @ 19:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0