Förnedrnings TV, good or bad?

Gomorron, klockan är 08.43, jag har hunnit klä på mig och käka frulle, känns skönt. Nu är det bara platta håret och lite make up sen är jag ready to go!

Igår när jag och Sammi skulle gå o lägga oss kollade vi på Sanningens ögonblick. Där sitter en kille som för det första är med för att hans EX har anmält honom. Anledningen till det var att han hade suttit hemma i soffan och påstått att det var så himla lätt och blablabla. Hon trodde antagligen att han skulle losa, men killen gick hela vägen och blev den första att vinna 500.000 kr!! Så fuck that bitch!
 Men egentligen, är det bra eller dåligt med sk förnedrings TV? Det är ju underhållande att titta på o så. Men är det verkligen rätt? T.ex dom som är med i Sanningens ögonblick, allt vad dom har gjort, stulit pengar från arbetsplatser, haft illegala droger hemma och massa annat, är dom redan typ straffade för det eller va?

Äsch jag gillar det...tror jag.

Nu måste jag fixa mig! Hörs senare!

Förresten, innan jag glömmer, jag bara älskar Katrin Zytomierska, grymmaste tjejen, haha så sjukt kul o läsa hennes små attacker mot blondinbella. Simply love it!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0