Godmorgon!

Sitter och dricker te och kollar på sporten. Känner mig faktiskt riktigt bra idag, så snart ska jag ut och övningsköra med mamma så att jag kan ta mitt satans körkort snart. Jag ger det en månad! Innan juni ska jag ha det.
Hannah och Alan ligger fortfarande och sover och jag funderar på om jag ska gå in och hoppa lite på dem? haha.

Tydligen ska det komma ett högtryck över oss här i södra Sverige, vilket innebär väärme! Gött som fan ju. Är det bara jag som känner hur mycket mer glad man blir av att vädret är så fint?

Nu måste jag klä på mig lite vettiga kläder och dra ut till bilen.
wish me good luck ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: ollE.

hallå? högtryck lilla gumman, de blir kallt då :p vi som fick VG på det provet. lilla klantis :) ring mig när du har tidelitid :) pusson

2009-04-19 @ 10:31:52
Postat av: fridah

Nej gumman, högtryck = VÄRME!!!!!!!!!!!!

2009-04-19 @ 21:11:32
URL: http://fridahsnudeveritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0