Gomorron allesamman!

Gomorron på er!

Igår runt halv 2 på natten kom Hannah och hennes pojkvän Alan hit fulla och glada och hälsade på. Dom hade gått lite fel när dom skulle från Linero till mig och hamnat ute vid Sony Ericsson så Sami fick sticka och hämta dom haha. Låg hela kvällen/natten och kollade på Hemsökta hus och Osaliga andar. Är det på riktigt eller inte ? Läskigt var det iaf. Men jag hade iaf en mysig kväll/natt med er grabbar och tjejer.
Idag ska vi ner hela gänget och grilla i stadsparken, sen vid 3 ska jag ta mig in mot Malmö för att kolla på MFF med pappa.
Fyllde ju år förra veckan och fick det i födelsedagspresent, tack pappa!
Nu ska jag gå in och hoppa lite på Hannah och Alan, sen duscha och dra ner till stan. Vi hörs sen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0