Hejhej!

Äntligen hemma igen. Har varit i skolan, gjorde nationella som gick sådär, hoppas att jag klarade det iaf. Behöver verkligen det om jag ska få G i engelska. Efter skolan träffade jag Emma en stund, fikade på Eh sen åkte vi hem till mig. Vi ha umgåtts lite med Fredrik ( min brors kompis ). Han körde oss hem och sen stannade han en stund. Pratade lite om att dem har släppt en skiva och ska ha sitt relise party nästa vecka i Malmö tillsammans med Frida, ni vet hon "dunka mig gul o blå". Han berättade att massa tidningar och radio och sånt ska vara där, snacka om att jag ska vara med på vimmelbilder!!

Dessutom ska jag få vara med i deras video som dom ska spela in i sommar. Berättar inget mer ;) Sjukt kul iaf. Tack!!

Pappa är ute och springer nu som vanligt, och jag har fått i uppgift att laga mat. BLÄ! Jag pallar inte. Äsch drar ihop en sallad så blir han väl nöjd hehe.
Dags att laga mat :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: nallz

Ojdå! gg

2009-04-28 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0