hos olle igen

Hejhej!
Nu är jag och Olle hemma igen. Har varit med min pappa hela långa dagen. Gick först ner till Olivias pappas ateljé för att prata lite om spanien och kolla på konst. Faktiskt fösra gången som jag tyckte att det var kul att titta. Sedan vidare till stadsparken för att fika och steka lite i solen. Därefter gick vi till hemköp och handlade nötter, dricka och sen satte vi oss på stortorget och bara njöt. Avslutade dagen på Myntha och tog en öl skrattade massor och hade jätte mysigt hela dagen!
Tack för idag!

Om en kvart ska vi dra hem till mig, käka, dricka lite och snacka skit ;) Får se var det bär av sen. Jag och Olle är wild nu så om ni vill hitta på ngt skriv ett sms eller ring 076875**** haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0