Inflyttning, IKEA och LIDL



Jag har ju glömt att berätta att min bästa vän Hannah har flyttat in hos mig. Det är jättekul och jag tror faktiskt att det kommer att gå bra, iaf till en början. Vi har varit bästa vänner i 13 år och är som syskon, bråkar gör vi såklart men vi blir vänner lika snabbt igen. Love you hun!
Så idag har vi fixat in nästan alla hennes grejer i min enorma garderob, sjukt göttför nu har man dubbelt så mycket kläder och skor att välja på.wihoo!

Sammi kom och hämtade oss, vi åkte till IKEA där ett litet drama inträffade. Vi går in på IKEA och efter ca 5 minuter har Sammi och Hannah gått ifrån mig. Jag orkar inte gå o leta så jag fixar allt som vi skulle ha, sen går jag och sätter mig ute på lagret. Då hör man i högtalarna: "ETT KUNDMEDDELANDE! VI SÖKER FRIDAH WENNBERG, FRIDAH WENNBERG VAR VÄNLIG OCH KONTAKTA INFORMATIONEN VID INGÅNGEN!"
Och där sitter jag och skäms ihjäl. Till slut kom dom och räddade mig så vi gick ut och käkade IKEAs egen varmkorv och pizza, najs!

Vidare mot självaste Staffanstorp, in på LIDL, jag och hannah gick och sjöng opera och Sammi var nära på att sticka där ifrån, haha. Efter många om och med fick vi tillslut åka med hem.
Medan jag har skrivit har Hannah börjat laga mat och Sammi har snickrat ihop mitt bord.
Nu sitter busungana ute i solen och röker, så jag ska ut och hålla dem sällskap, men inte röka, för jag är en duktig tjej!
 


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0