Malmö FF, Olivia och Lollo


Sammi kom och hämtade mig hos Olivia vid halv 4 så åkte vi till Malmö. Träffade pappa på möllan, tog en öl/cider sen drog vi oss bort mot stadion. Malmö FF - Geffle. 0-0 suger riktigt hårt!!

Nu stitter jag hemma hos Olivia tillsammans med Lollo, vi har lagat lite pastasallad som vi ska ha med oss till stadsparken imorgon. Lollo sitter här i sängen bredvid mig och har precis rakat sina ben med sin pappas såklallade "skägg-rakhyvel" haha, hon är helt impad av hur sjukt lena hennes ben kan bli. Tänker inte skriva ut hennes kommentar, men den var riktigt snuskig! ;) haha.

Snart ska vi dricka lite te och sen däcka. Har fått ett te som heter kvällsro av pappa, man blir tydligen helt groggi och sover riktigt bra hela natten!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Nallz

jag tycker att malmö vinde :)

2009-04-30 @ 00:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0