Mc Donalds

Mmm nu har vi precis ätit Mc Donalds. Vet egentligen inte om det är så bra för min stackars mage, får väl ta o fråga experten Hannah om den saken. Sammi är duktig och dammsuger lägenheten medan jag och hannah sitter och tittar på Leeeeeno! Tycker egentligen att han är ganska tråkig så funderar på att byta kanal, om jag orkar?

Skippar skolan idag för att vara hemma och verkligen vila upp mig så imorn är jag back om track som man säger.

Snart är klockan halv 1 och då kommer dom ringa mig från Jackpott och sätta in pengarna på mitt konto till mig och Sammi! haha helt sjukt att vi vann.
Ikväll kommer mamma hem, men hon åker till England imorgon, hoppas hon känner för att vara lite snäll mot sin älskade dotter och köpa skor till mig därifrån. I wish!! ♥

Fint väder idag också så man får väl se om man kan komma ut en runda senare. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0