plugga städa och sova

Jag och Olivia har städat lägenheten, IGEN och dessutom diskat nästan all disk. Helt Sjukt vad mycket det var. Alla bestick var slut, alla gas, alla tallrikar, alla kastruller, stekpannor, ja helt enkelt allt. Det tog sin lilla tid om man säger så. Nu ska Hannah och Alan diska lite till och sen laga mat. Spagetti och köttfärssås blir det för dem, men jag som inte äter sånt kött ska äta pasta med lax och spenat.

Sov en skön stund innan, skulle bara bli en powernap med det blev ca en timme ist. Opps! När jag vaknade kom jag på att min tvätttid hade tagit slut för en halvtimme sen, det blev till att skynda sig ner i tvättstugan. Typ 20 minuter efter att

Ikväll ska vi sitta hemma hos olle och dricka öl, gott gott!

Nu måste jag och Olivia fortsätta skriva våra psykologiarbeten. Dom är inte helt lätta ska jag säga er! USCH!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0