pris till mig

Ja som sagt jag borde ha pris idag tycker jag. Pris för SÄMSTA uppdatering. hihi.
Dagen började med skola, geografi. Sen håla i några timmar så vi stack ut till nova en sväng. Käkade en god lunch på Wok Kitchen. TIllbaka till skolan igen för att ha medie som var väldigt chill som vanligt! '

Efter skolan åkte jag sammi och alan ner till hannah på hennes jobb och hälsade på lite. Sen åkte vi till ICA och handlade massa gott till ikväll. Ska laga lax med någon morot/palsternacka grej. Handlade massa annan god plockmat. Soltorkade tomater, vitlök, champinioner, oliver och såklart en ostbricka och en bag in box. Så ikväll blir det ost och vin kväll, och lite till ;)

Hannah är och jobbar och Sammi är hemma och gör någonting, torkar kläder tror jag. Så jag och Alan sitter här och chillar. Hannah slutar inte förens klockan 9, vi saknar dig gumsan! ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0