Sjuk idag igen

Gick till skolan imorse,kände mig ändå bra. Var med på idrotten och matten sen sa kroppen ifrån och nu är jag hemma. Kanske stannar hemma imorgon också bara för att verkligen få vila upp mig.
Nu är min mamma tyvärr i STHLM så hon kan inte ta hand om mig, tur att jag har Hannah och Sammi som ska vara med mig. Hannah har ont i huvudet så hon ligger och vilar. SAMMI KOM NU!!! Vi behöver bli ompysslade och vi är hungriga :(


Tänkte kanske skriva lite sen på mina arbeten men jag fattar inte hur man ska göra så vet faktiskt inte hur det ska gå till. Ajja det löser väl sig..

Förresten, jag kanske ska föjla med Olivia till Spanien i juni, skulle vara sjukt kul. Pratade med min kära storebror igår också och dom ( oskar och trillingarna ) kommer antagligen hem den 1a juni, åhh jag längtar så! Har inte träffat honom sen i januari!! Helt sjukt.




Kan skvallra lite ifrån Hollywood. Min bror spelar ju i ett band, Snake Of Eden, och han spelar tillsammans med tre trillingar, Kelii, Izzy och Rock. Dem tre små grisarna som jag kalar dem. Iaf, dom är med i Lady Gaga´s nya video. Och min Oskar (Min storebror) berättade igår att hon var en jääävla bitch. Det första hon hade sagt till dom när dom hade kommit var typ att bara skrika ut "I'M GAGA!!!" och sen inget mer. Sen hade hon typ 7 st som sminkade henne konstant och när hon kände att hon hade "för lite" smink skrek hon till sina stackars make up artists " MAKE UP!!!!" och så kom dom som små betjänter. haha patetiskt. För stor för vad hon klarar av kanske?

Nog om detta.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0