sjuk :(

Kvällen igår var helt okej. Lite drama, men inget allt för farligt. Dock träffade vi en jävligt sjuk snubbe som ville döda en annan och snubbens polare var Thomas Möllers lillebror (Hells Angels ledare) Ja det var helt sjukt.
Jag och Sammi satt på trappan till domkyrkan och tittade på, var precis som bio haha.

Anlednningen till att jag inte har skrivit på hela dagen är att jag har gått å blivit sjuk. Vaknade imorse med det värsta magknipet jag varit med om. Gjorde så ont att jag började må illa och var tvungen att kräkas. Kallsvettnigar och feber. Usch verkligen jätte jobbigt. Mamma är iväg och köper lite blåbärssoppa till mig, har hört att det ska vara bra.

Egentligen skulle jag suttit hos Steffi nu och grillat tillsammans med mina andra kompisar, men men det kommer fler gånger.

Och nu till den största nyheten av allt, jag och pappa har fått en stoooor lägenhet mitt i malmö, jag har inte sett den, men ska dit imorgon efter att vi var varit ochkollat på Malmö FF- Trelleborg, ska bli underbart! Det värsta är bara att det är på 5e våningen och det finns ingen hiss!! Haha, jag kommer alltså få ofrivillig träning, kanske bra iaf!?

Nu ska jag lägga mig en stund till innan mamma kommer.


Bilder från Jalles och hemifrån mig!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0