090823

Gomorron! Har precis gått upp, väckte olivia för jag ville äta frukost, men nej hon har tydligen inte sovit klart, så jag får väl vänta, för det är ju inte så kul att äta frukost själv.

Igår kom jag och Olivia på att vi är sjukt pepp inför skolan. Att verkligen komma igång, göra vårt bästa och satsa nu sista året. humf.. vi måste ringa Erik... Ajja det är en annan historia. Men iaf. Jag har ju inte varit i skolan ännu och kommer inte gå dit på ca två veckor så jag måste få massa hemuppgifter. Annars kommer jag ju efter skit mycket och hur kul blir det? Då lovar jag att jag kommer tappa suget direkt!

Nu ska jag snart försöka väcka olle igen för jag är fan hungrig!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Usch vad är det du har råkat ut för? :O hoppas att det blir bättre snart så kanske vi ses i skolan när du kommer tillbaka!

2009-08-23 @ 12:28:11
URL: http://madeleinestal.blogg.se/
Postat av: Louise

vad är det som hänt, varför kan du inte gå till skolan, och varför dessa blåmärken?

2009-08-23 @ 18:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0