hemsk natt!

Hej!
Gick och la mig sjukt tidigt igår, redan vid 10, för jag var super trött. Tog mina tabletter och skulle sova. Att sova i högläge är för det första förjävligt, det går bara inte. Och sen när mobilen piper hela tider blir det inte lättare. Gick upp vid två, tog tabletter och gick ner för att träffa en person efter många om och men. Fattar inte varför jag gick ner ens? Fick inte ut ett skit av det, vad hade jag förväntat mig? En lång förklaring och kanske ett förlåt? Men nej ingenting, så jag gick upp igen. Själklart skitsvårt att sova igen. Fick nog vid 8 och gick upp. Lyssnade på NRJ in the morning, men det var inte Knappen o Hakim så det var ju inte lika kul.

Mamma gjorde finfin frulle. Sen stack hon till nova men jag fick inte följa med för idag ska jag bara ligga ner heeeela dagen.



Har precis kollat på den nya Wallander (Tjuven) skitbra faktiskt!!! Någon som vet en annan bra film eller serie som jag kan unna mig tills Olivia kommer hit??

Skumt inlägg detta blev... haha. men men så är det när man ser ut som en uppblåst... någonting i huvudet. fy fan  vad jag ser ut. Ni ska vara glada att ni inte ser mig nu för ni hade blivit rädda det kan  jag lova!! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0