kvalitets tid med mig själv








Ja nu har jag suttit ett bra tag och fixat lite med mig själv. har bl.a. byggt på mina naglar. Haha så nu är det så svårt att skriva på tangenterna på datorn, men det är ett härligt ljud!

Mina vänner är inne i Malmö, sista dagen  på malmöfestivalen idag ju, men det regnar och jag är ju inte fullt kry för att dra in till malmö.
Mitt huvud känns som en stor fotboll eller ännu värre kanske, en basketboll!!! Om ni hade sett mig nu alltså ojojoj, ni hade nog blivit rädda. Min storebror kan inte titta på mig för han tycker att jag ser så hemsk ut :P

På tal om brorsan, hans kompis Jens ringde innan och sa typ " vi kommer och hämtar dig om en timme, vi ska till high chaparall". Oskar flög upp och började hoppa runt i lägenheten som ett litet barn. När dom (oskar, jens och trillingarna) åkte hade dem klätt ut sig till cowboys och skulle först och främst åka och handka knallpulver och pistoler. Dessutom hade dem fixat en cowboy-cd som dom skulle peppam upp sig med under den tre timmar långa resan. haha. Detta kan ni ränka med att få läsa om i nästa nummer av OKEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0