Till Olivia

Hej svej, vet att jag har varit så sjuuukt off de sista dagarna, men jag har haft fullt upp med att göra absolut ingenting :D

Igår var jag Olivia, Sanna, Elvira, Dennis, Hannah, Desse, Emelie, Hedda m.fl. ute en sväng på festivalen. Drack först här hemma sen stacka vi till stortorget. Älskar att sitta där när det är så mycket liv och folk överallt!
Idag är det Timbuktu, men alla bangar, "jag är bakis" "jag har inga pengar" blablabla. Shape up!!!! :D you know I want yaa!!!

Fast jag är trött är jag sjukt pepp! KssKss!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Så ska det låta! Hoppas att vi ses ikväll. Du ska ut med Elvira va? hihi :D

2009-08-15 @ 18:00:27
URL: http://madeleinestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0