booring

Ja jag har så jävla tråkigt alltså. Helt ärligt så har jag inte åstadkommit någonting alls idag. Jag har inte gjort ett skit. Jag har ett rum som ser ut som andra världskriget, kunde ju städat, men nej? kanske ska göra det nu..
Har iaf inte gjort någonting. Skulle åkt till Lomma med Martina och Lollo, men det blev inte av för min del, massa strul på vägen. Men imorn ska vi nog till Falsterbo och festa iaf.

Nu sitter jag och kollar på "So you think you can dance?" Något som piggar upp. Till det dricker jag ett glas vitt vin, gud vad jag känner mig gammal, men som jag och Jennie konstaterade idag, vi är nog faktiskt vuxna nu? Eller iaf Jennie, hon jobbar ju och allt, jag har ett år kvar i skolan. Men herregud, man är väl vuxen när man känner att man är det? Eller? För det sista jag gör är att känna mig vuxen, nej nej jag är verkligen inte vuxen.
För mig är man vuxen när man har ett fast jobb, flyttat hemifrån och kanske mer.

Jag vill vara barn för alltid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0