craaazy!

Igår var typ den värsta dagen på länge! Iofs, först på morgonen var jag och mamma ute på Nova, handlade en fet stereo/dvd/radio. Sjukt grymt ljud och snygg! Handlade också en Soda Streamer. När vi kommer hem sticker mamma till Lomma och jag börjar pilla lite på stereon, till slut lyckas jag med alla sladdar och börjar pumpa musik. Ja tänker jag, nu ska jag göra Coca Cola med den nya Soda streamern, men icke! När jag öppnar förpackningen ligger bara flaskorna och den där gasen i. WTF???? Jag försöker desperat ringa till affären, men ingen jävel svarar.. Mamma ska iaf fixa det idag, så jag får nog min Coca till slut ;)

Det var det bra med dagen, sen blev den bara seg, jag somnade till på soffan, var trött och uttråkad. Då kommer mamma med den briljanta idén att vi ska ner på Stortorget och ta ett glas vin. Så det gjorde vi, med mammas kompis Eva som är asball och snäll och med min kompis Lollo. Så där sitter vi och försöker flörta med bartendern och skrattar och har super trevligt. Efter en stund drar mamma och Eva hem.... Då kommer en kille fram till mig och Lollo och bara sätter sig ner. Jaha? Efter ett tag kommer även hans polare, bjuder oss på rosé vin i massor och cider. När det stänger drar vi vidare och dricker ännu mer! Vi bestämmer att vi ska ha efterfest hos en av dom, men då måste vi åka till Malmö. Och jag har mammas cykel, så vi fick ta två olika taxi bilar, först upp till mig för att lämna mammas cykel och sen hoppa över till deras taxi och åka in till malmö. Väl i malmö dricker vi ännu mer rosévin och pumpar musik hela natten. Det var faktiskt trevligt. Inga sliskiga skithögar utan faktiskt riktigt trevliga grabbar ;) Och såklart betalade dem för allt, även våran taxi hem! Tackar pojkar!

Oj vad långt detta blev. Haha sorry...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gold digger.....

2009-07-22 @ 17:59:45
Postat av: fridah

Svar: Humf. va? vem är du? haha

2009-07-22 @ 18:15:50
URL: http://fridahsnudeveritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0