Falsterbo horse show!

Vaknade vid 8, skulle gå in och duscha, men kände mig lite dålig. Höll på att svimma två gånger, andra gången jag blir såhär på kort tid. Vid 9 åkte jag, mamma, tove, annso, eva, amanda och felix till Falsterbo för att gå på Falstero horse show. Jag somnade i bilen, men när jag vaknade mådde jag riktigt illa och mamma var tvungen att stanna bilen så jag kunde...

Det är riktigt mysigt att gå runt där, titta på hoppningen och allt. Fast jag inte rider längre så är det fortfarande kul att hitta på sådanna saker. VI käkade god lunch som för min del bestod av en bakad potatis med skaganröra och hade super mysigt.

På eftermiddagen gick vi  ner på stranden där  vi åt lite till, en supergod pastasallad som evis hade gjort, tacka sa maten! hahah.
Lite shopping blev det såklart också ;)

Detta inhandlades idag!


Puder
Mascara
Skor
Mobilt bredband
Beauty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0