Godmorgoooon

Min mobil är upplåst!!!! Wiie, sån här lycka får man leta efter. Jag Fridah, har varit helt utan mobil i en hel fucking jävla vecka, tack för den Telenor! Nu funkar den igen iaf, så hör av er, jag har inte dissat er! haha.

Idag ska jag till Jennie A.K.A Judomyran (hon hette det på lunarstorm, sjukt fult så det fick bli hennes smeknamn.. nästan pinsamt ellerhur?) Jaja iaf. vi ska bara chilla, men som vanligt kommer det väl att sluta med att vi ligger dubbelvikta på golvet med kramp i magen efter att ha skrattat så mkt. hahahahha.

Har precis duschat, ska fixa mig lite och hoppas på att mamma kan köra mig, eller va fan, jag ska ju såklart köra själv men ja, ni fattar? kanske inte.. humf..

Nu börjar detta li för flummit så jag ska dra mig tillbaka!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0