hat




Trodde att jag skulle till läkaren nu på morgonen, men så fel man kan ha! ska inte dit för ens klockan halv 3!! haha mongo jag är. Så jag satte mig här vid min lilla dator en stund och börjare kika runt lite om kom in på den hemskaste bloggen jag någonsin sett. Inte hemsk på de sättet att jag aldrig mer vill gå in på den, nej utan denna bloggen http://minneavtherese.blogg.se/ handlar om, ni vet tjejen som blev mördad av en kille på komando av sin sviniga flickvän? Eller ja, båda två är ju riktiga svin. Vem fan gör något sådant? Hur kan man vara så sjuk i huvudet?

När jag läste alla hennes vänners inlägg, det är inte bara en som skriver utan fyra stycken tror jag att dem är. Så kom jag såklart att tänka på min kära vän Jocke. Det är snart 5 år sedan han dog i en motorcykelolycka, men när jag läser om flickornas känslor som dem har, speciellt på begravningen så känns det som igår. Så himla hemsk när unga männiksor dör, speciellt helt utan anledning. Jag hoppas att ni som mördade henne får ett riktigt helvete till liv.

VILA I FRID BÅDA TVÅ. NI ÄR SÅ SAKNADE!

Arh!!!

Kommentarer
Postat av: Johnny

Bra skrivit tjejen! Det där mordet har upprört hela Svenska folket. Ha det bra!

2009-07-07 @ 17:20:46
Postat av: fridah

Svar: Tack så mycket!

2009-07-07 @ 17:40:51
URL: http://fridahsnudeveritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0