Helgen som gått.

I fredags åkte jag, hannah och alan hem till hannah ute på landet. Vi har haft skit mysigt hela helgen, grillat, druckit vin, spelat spel och massa annat. Min mobil funkar ju fortfarande inte, en vecka nu!!!! Jag får panik alltså, Telenor kan fan ta sig i R*V*N!!! Sjukt dåligt.. ARH!! men men den ska funka imorgon annars får dom fett med stryk kan ajg lova. Det jag ville komma fram till är att jag inte har tagit några bilder, hannah tog någon så får väl be henne skicka över dem så fort som möjligt. Nu sitter jag hemma med mamma och kollar på film, men mamma blippar mest runt mellan typ 2-3 kanaler. haha.

Händer det något kul ikväll?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0