huvudvärk

Godmorgon pojkar och flickor, vet faktiskt att det finns en del grabbar som läser min blogg, men ni vågar inte kommentera! haha. Ändå gulligt. Men jaja. Vaknade upp med huvudvärk idag, inte så kul kanske.  Jag har faktiskt ett knep som jag har lärt mig av Elvira som vi var hos igår, om man som jag då inte är 20 och inte kan handla på systemet, men om man däremot är 18 kan man köpa 3,5'or på typ ICA eller vad som helst, och sen typ 3 paket dextro, ni vet sånna energi tabletter. Man blir hyper som fan!! Haha, gud vad detta låter fjortis, men va fan?


Sover....



Vaken!!





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hahah ja nog funkar det!!

2009-07-30 @ 13:32:36
URL: http://madeleinestal.blogg.se/
Postat av: Minnie

Hej vännen, jag skriver kommentaren angående min victoria´s secret tävling, det är så här att det är några som prenumererar på fel länk på bloglovin, jag har förklarat på bloggen vilken länk man ska prenumerera på har du lust att kolla att det är rätt länk du prenumererar på, det skulle vara jätte gulligt ☺ skriv gärna en kommentar på bloggen att du har dubbelkollat så kan jag lättare spåra felet ☺

2009-07-30 @ 13:35:35
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0