I'm alive!

Hej älsklingar! Ville mest säga att jag faktiskt lever, vet att min uppdatering på senaste verkligen har sugit K*K, sorry för det. Så vad jag har hittat på de 4 senaste dagarna? Humf... I fredags hade ju min bror och hans band lite spelning tillsammans med Lizzy Insane på Bodoni i Malmö, det var sjukt kul och rikrigt bra faktiskt. Och snyggingen själv var där också, säger inte vem det är för då blir det nog mindre roligt för mig! haha. Jennie var med mig på Bodoni, och innan vi stack dit satt vi först på Prins Bernhard, den sjukt maffiga båten som Jennie jobbar på i hamnen i Malmö. Tog en cider och satt och snacka massa skit haha. Sen gick vi upp en snabbis till pappa, fixade oss lite och drog till Möllan, tog en cider till sen gick vi till Bodoni.

Vaknar upp på lördagen, inte alls bakis faktiskt, skönt! Åkte ut till Dalby, huset och skulle packa, jag kollade genom sakerna lite fort sen gick jag och la mig, under täcket såklart så ingen kunde hitta mig (HAHA). Och vad gjorde jag lördagkväll... tror inte jag gjorde någonting faktiskt, och om jag gjorde något med någon så förlåt, men ni vet att mitt minne är det sämsta!

Söndag.. Chilla typ hela dagen, på kvällen stack jag och Steffi in till Malmö och käkade på Prins Bernhard haha, mitt nya favoritställe, något som jag rekomenderar starkt!!

Måndag - var på stan, heeeela jävla dagen med Jennie, sjukt roligt men fy fan vad jag hade ont i mina ben igår kväll! haha helt slut, Men det var det värt.

Snart ska jag och mamma sticka ut till Nova och titta om vi kan hitta en soda streamer!!! Äntligen hhaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0