inge fisk

Brorsan och trillingarna kom och hämta mig igår för vi skulle ut och fiska, ja visst är det svårt att tro? haha. men det blev inget med det för när vi var påväg så börjar det helt plötsligt ösregna och åska. Så vi drog hem till Andreas istället och kollade på MJ´s konsert. Sjukt mycket folk de var alltså. Jag och min bror har också varit på konsert med MJ, så vi kände igen sjukt mycket och det var riktigt häftigt.

Jag till och med somnade på mammas fötter till när han sjöng "You are not alone", vi hade ståplats, sjukt att jag ens gjorde det, kunde ju blivit ihjältrampad.

Idag ska jag träffa Håkan bråkan. Har inte träffat honom på hur länge som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0