@ Jennie

Sitter hos Jennie nu, hon håller på att trippellocka sitt hår och snart ska vi börja med mitt, wiie! Kommer bli superfint de vill jag lova. Sen vid halv sju ska jag till bussen till Malmö för att käka hos pappa, trevligt trevligt.
Senare ikväll är det väl lite osäkert med vad som händer eftersom en viss person inte verkar kunna svara på sms, men jag är van, haha.

Så, imorgon ska jag till världens bästa frisör, längesen nu. Usch, ångest. Men iaf, blev sugen på att göra något galet så det kanske blir att jag färgar mitt hår brunt. Arh!! Panik alltså, ska jag verkligen bli brunett igen? De e ju snyggt, eller vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Louise

Det är fint med brunt, men du vet vad jag sagt ;) Blont är sexigare :D

2009-07-28 @ 19:05:50
Postat av: Tee

brunett!!!

2009-07-28 @ 23:49:26
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0