morn morn

Ja då var man vaken igen, eller har varit det ett tag nu, sen 11 typ. Efter att jag hade skrivit här i bloggen igår tog det kanske 10 minuter sen deckade jag. minns inte ens vad jag gjorde innan eller när jag somnade. sjukt. Om 20 minuter ska jag och mamma köra in till Malmö igen. Det ska bli spännande, can´t wait!

På lördag flyttar vi till malmö, gud vad skönt det ska bli. Har köpt lite nya saker som jag absolut måste visa för er.
Och jag lovar att jag ska lämna in min dator på lagning snart, är så himla seg bara. Måste få tillbaka den så jag kan börja pilla i Photoshop lite och så, är sugen på en ny desgin.

Nu måste jag gå och fixa mig så jag hinner iväg och inte blir försenad idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0