Nice day!

Hej!

Sorry för att jag inte har skrivit på hela dagen, har inte varit hemma. Vaknade upp imorse av att en polare ringde. När vi hade lagt på såg jag att jag hade fått sms av mamma, "Shoppa?" SVAR: JA!!!
Så det var bara upp och fixa frukost och sen dra ner på stan. Kom hem för en stund sen. Letade efter en bikini men hittade ingen fin, någon som vet var det finns? Jag är dessutom extra glad idag eftersom det är fint väder som tusan och min hals är mycket bättre, nästan ingen hosta alls idag, skönt! Här är vad jag fick med mig hem idag. Här är vad jag fick med mig hem idag.

Här är vad jag fick med mig hem idag! :)




T-shirt - Gina tricot, RIKTIGT EFTERLÄNGTAD!!!
Trosor - Gina tricot
Linne- Vero Moda
Örhängen - Lindex
Block + pennor - Tiger

Hittade också mina drömskor idag, vad tycks?
500:- Bianco


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skitsnygg sko... me liiike :D

2009-07-22 @ 22:00:21
URL: http://jennyengman90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0