you got to love it.

Jag har lite blogg torka känner jag, kan inte rikigt komma på vad jag ska skriva.. Men mamma har iaf varit och shoppat idag, köpte ett par över snygga skor. Laddar upp en bild senare. Sitter här hemma och har nog inte gjort något vettigt alls idag. Typ lockat håret. Ska väl börja sminka mig snart. Jennie kommer hit, och vi har inga pengar att slösa så vi ska vara hemma, grilla och ha myspys! Kanske hyra en film vem vet? Jag är ensam hemma tills imorn, FEST allihopa, vem som helst som vill får komma och krascha min lägenhet!!.... NOT!!! Skoja, okej? Få inte för er något nu, jag har mina bodyguards så FUCK OFF!!!!


A la natural! Snygg ring va? Den har jag roffat åt mig från Rock, tack lilla gubben! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0