Gomorron!



Eller ska jag säga god middag? Sitter iaf ute hos pappa i Dalby nu, fixar det sista inför visningen som är imorgon!
Pappa ska snart åka upp till Linköping, och vi kommer inte ses förens i början av juli, för sen ska han till Italien och jag ska till SPAAAAANIEN!!!! Gonna miss you!

Var ute igår, vi (olivia jag fredrik oskar och massa andra) var på Jalles/Spisen/Ugnen, ja kalla det vad fan ni vill, jag säger iaf Jalles! Fick kanske liite för mycket och bam sa det så var jag super full. VATTEN TILL MIG!! Blev bra igen och började ta mig mot klostergården... ;)

Nu ska jag och brorsan sticka ner till pizzerian och ha något att käka, är så sjukt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0