Lund igen

Ja då var man hemma hos mamma igen då. Åker fram o tillbaka helatiden, men det blir väl lite roligare när pappa bor i Malmö och man slipper jävla hålan Dalby.



Lite bakis som man är käkade vi såklart pizza i Dalby, jag och brorsan. Medan vi väntade på pizzan stack vi in på Hemköp och handlade lite. Väl inne på Hemköp kommer ett jävla Dalby-mongo typ 25-30 bast, ja ni vet sånna människor som inte kan annat än sin lilla håla, gillar inte invandrare, ser ner på homosexuella och kommer längst till nästa håla när dem ska på semester. Det ena mongot lägger komentaren,
"Är de där en tjej eller en kille?"
Min bror svarar såklart "Amen va fan tror du?"
"Ja jag vet inte" säger mongot då..

Vi går tillbaka till pizzerian, tror ni inte att de två mongosarna kommer dit då? JO! Jag och brorsan står och skojar lite och plötsligt ska mongot slå min bror. Lite vettiga komentarer som kom från mongot med det otroligtståra ordförådet:

"Gör inte narr av mig för då smäller det!"
"Ja smäller gör de.. ja. smäller..."
"Precis som med han i gränden i går.. så smäller det..."
"Jag tvekar inte en sekund att smälla.. jaa ... smälla"
"Du får en smäll rakt upp o ner, mest ner för din del.. mm.. jaa.."


Ni måste tänka er in den fulaste skånskan också. Ja herregud, tack mongo för att ni gjorde vår dag. Längesen jag skrattade så mycket. Dessutom hade den ena badtofflor med stadiumstrumpor, bruna mjukis och en rutten tröja. Alltså hallå, om ni bara visste vem ni kaxade med. Och inne på en pizzeria, hallå? Väx upp för fan!!!

Nu är jag så trött att jag bara måste sova en stund, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0