Midsommar

Midsommar igår var ritkigt roligt. Vi var ute på landet, riktig svensk midsommar med midsommarstång, egen design såklart, sill o potatis, köttbullar och prinskorvar, hög musik och en massa nubbar! Tack som fan allihopa för igår, det var så kul! Vissa hade roligare än andra, bl.a. på höloftet ;) hahaha nämner inga namn!

Bilderna kommer så fort jag har fått några. Min dator har ju gått sönder så jag kan inte skicka mina bilder från mobilen mer, därför de är så tråkigt här i bloggen, förlåt :(


Kommentarer
Postat av: sara

Åh gud nej, det är verkligen du som är den söta <3



gick det bra med skräckisen igår eller haha?

2009-06-21 @ 10:41:10
URL: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0