wow!

Jag och Steffi stack till stortorget och drack lite vin. Träffade mamma, Eva, Maria där. Och sen hängde vi lite med Frida och Anton tror jag han hette :) Trevligt var det iaf! När det stängde drog vi till Jesper och Martin och kollade lite på film och bara hängde. Självklart lyckades jag somna till lite, så sjukt trött.

Enda sen mamma flyttade till Lund har jag velat ha en brödrost, men vi kommer aldrig riktigt låss och köper en. Men nu ikväll kände jag att det var dags för en rostad macka. Smart som jag är kommer jag på att vi har en grill i vår micro, jag måste ju testa! Och en rostad macka fick jag! Helt perfekt blev den. Mmm funderar på att ta en till! haha
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0