Det löste sig.


Jag och Olle innan Buddah


Våran kväll blev lyckad till slut! Vi drog hem till mig vid 8, fixade mig och började arbeta lite på en bag in box. Spelade kort och hade jätte mysigt. Vid halv 11 tog vi bussen in till malmö som gick sjukt fort ! hahah. Hela vägen till Buddha (nattklubben som vi skulle till) gick vi och pratade stockholmska, alla tittade och tyckte antagligen att vi var dumma i huvudet när vi gick runt och sa att pengar var inga problem, några tusen hit och dit syns ju inte direkt på kontot och blablabla haha. Vi kom först av alla till buddha, vi trodde att dem skulle öppna kl 23.00 men icke, dem öppnade 23.30!! Det spöregnade så vi fick komma in och chilla tillsammans med personalen som var skit trevlig :)

Det blev en rolig händelserik kväll och man kan väl säga att vi är nöjda :)

Idag blir det matte för hela slanten och sen hem till Pappa ikv.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: olle

HAHAHAH, vi är allmänt störda i huvudet. fyfan vad kul det var hahahahhaah. "några 1000 hit och dit" hade fan ta mig inte ens 50 spänn på mig hahah. vi är craaazzyyyyyy <3

2009-05-09 @ 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0