Dryg dag.

Började dagen med idrott som ändå var ganska chill. Speciellt när man ha en så het lärare, gosh!! haha. Sen hade vi håltimme som sagt till 13.15 och geografin behövde vi inte vara på, så vi stack in till stan efter ett litet samtal med vår lärare. Skickade dessutom in ett arbete idag som var sååå försenat! Ska skicka in ett två eller kanske till och med tre stycken till lite senare ikväll om jag hinner. Har ju medieprov imorgon så jag får nog lägga krutet på det idag.

Jag och Olivia tog oss in mot stan, kollade lite i affärer och fikade. Båda två hittade massa snyggt, hoppas att jag ska köpa en av tröjorna imorgon. Och massa skor, åhh jag hatar att älska skor, eller egentligen inte men det är så jobbigt när man inte har råd!

Iaf, fick ny mobil idag också. Först gick min mobil sönder, så fick jag en helt ny, efter två veckor gick den också sönder så nu idag när jag skulle gå och hämda en helt ny IGEN så hade dem bara dem i silvrig, nejnejnej och åter nej, jag vill fan ta mej inte ha en silvrig, så telenorkillen, snäll som han var sa då: " Okej, din mobil är värd 3.600 kr, du får välja vilken mobil som helst här inne,kostar den mer än 3.600 får du lägga till det själv!"
VA?? Jag fattar ingenting, men han var tydligen seriös och så fick det bli. En rosa söt liten Sony Eriksson blev det. Och nu hoppas jag för fan att den håller annars blir jag riktigt förbannad.

Lägger in en bild på min lilla pudding sen ;)

PUSS


LyckoBingo.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack:D

2009-05-18 @ 19:34:05
URL: http://naaathalies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0