Malmö, Muffins och Fläskläpp

Efter skolan åkte jag, Olivia och hennes mamma till Malmö för att köpa ett par grymt snygga jeans till Olivia. Finns på Zarah och kostar bara 400 kr!!! Dem har massa massa snygga jeans, så stick dit och shoppa loss. Dock slår snyggheten på skorna jeansen riktigt mycket!!

Sen gick vi och köpte muffins på ett sött litet café, något som Olivias familj tydligen brukade göra, så dem ska vi smocka i oss om en stund :) mums !!

När vi kom hem till Lund ser jag en gul bil, och töntig som jag är så smäller jag till Olivia och säger GUL BIIIIL!!!!!! Då jävlar brakar helvetet loss och Olivia ger mig en smäll på käften så nu sitter jag här med fläskläpp, sexigt! haha Tack för den gumman!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå.. är trött på att få slag på armen varje gång man ser en ful och äcklig gul bil... du behövde lite stryk! nä skoja gumman, förlåt för fläskläppen :( <3

2009-05-07 @ 20:55:20
Postat av: Olle

och BTW, det är inget min familj BRUKAR göra.. dom har bara jävligt goda muffins!!

2009-05-07 @ 20:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0