Mantorp



Gomorron allesamman!
Idag ska jag åka upp till min farmor och farfar som bor i Mantorp, utanför Linköping. Min pappa fyller år imorgon så vi ska fira hono. Han har förresten redan åkt upp dit. Ja och mamma åkte till Uganda inatt, lyx kan man väl kalladet. Hon ska dit med sina studenter som har ett typ projektarbete, dem ska besöka ett sjukhus och en by. Låter intressant men kanske tufft?

OCH!!!! Min storebror kommer hem den 2/6, om 10 dagar! Fattar ni? 10 fucking dagar alltså !! Jag har inte träffat honom sen i januari och jag saknar homom så sjukt mycket. Trillingarna kommer också, fy fan va kul vi ska ha! Åhh vad jag längtar!

Ajja nu måste jag fixa lite här hemma innan jag drar!
Hörs senare!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0