massor idag

Vaknade hemma hos olivia, ingen aning om varför, haha skoja. Men iaf, stack till skolan, räknade massa matte, hade geografi, pyttelite engelska sen slutade vi, det var najs som bara den!

Träffade mamma en snabbis på centralen för att betala till körskolan, har riskettan på onsdag tillsammans med Olivia och Belush, hoppas det inte är allt för drygt. Riskettan är en kurs som man måste gå för att ta körkort, handlar om alkohol, droger, sömn och sådanna saker. Sen har jag bara uppskrivning och uppkörningen kvar! Wiie!

Nu är jag hemma hos pappa, ska käka en mega god sallad nu. mums mums!

Sen in till lund och plugga med Olivia, mamma kunde inte hämta mig imorn så det får bli till att jag åker dit idag ist.

Inte alltid kul med matte...



PUSS

Kommentarer
Postat av: Olle

Vi är BÄST!!

2009-05-12 @ 13:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0