Mumma!!

Blev helt plötsligt väldigt sugen på att baka scones, det är ju så gott! Varma scones med smör som smälter, ost och marmelad och te eller varm choklad. Känner nästan hur det vattnas i munnen på mig!

Men såklart när jag ska baka så har vi absolut ingenting som scones ska innehålla, okej filmjölk, men ingenting annat, inte ens salt! Man märker att mamma inte är hemma haha. Så det blir affären för mig, men det är bra för då kan tar jag hunden på samma gång så blir det inte så jobbigt att gå ut med honom sen, smart va?

Förresten, jag klarade nationella i matte och jag är så glad, detta innebär att jag får godkänt i matte B, vilket jag nästan aldrig trodde skulle vara möjligt. Så denna dagen blev faktiskt bra till sist, trots att jag var så trött. Det enda som suger just nu är faktiskt vädret. Pissväder rent ut sagt. Men skit i det, på med brillorna och låtsas att det är sol? humf.. får nog tänka på den lite..



PUSS

Kommentarer
Postat av: OlleOlsson

jättemyspys att bli väckt med scones :) tack gumman! PUSS!

2009-05-14 @ 19:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0