Ny tatuering?

SYSKONKÄRLEK ROCKS!!!


Har precis pratat med min egen rockstar till storebror. http://www.myspace.com/snakeofedenrocks Här hittar ni dem, det bästa rock bandet just nu. Snart kommer dem hem, min storebror och de tre små grisarna. Såklart ska vi göra stan osäker, malmö, watch out säger jag bara ! Om ni hör någon med boots och som skriker "Yeeehhhaa", så är det dem ;)



Iaf, funderar på en ny tatuering, antingen bakon örat eller på underarmen (på insidan) det bästa med det hela är att jag faktiskt har kommit på den själv. Nu ritar ju inte jag allt för fint, men ni förstår nog ungefär hur det kommer att bli :)
Skriv nu för fasiken vad ni tycker!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0