Rock fest!

Igår var jag, Olivia och Emma hos Fredrik i V.Strö och festade. Det var skit kul och massa nytt folk. V.strö ligger totalt ute på landet och dem enda bilderna som vi tog blev från en åker där det var svinkallt hahaha. Någon räkade spilla ut öl/cider över hela golvet i fredriks rum, detta innebar att fredrik och jens halkade typ 10 gånger och slog sig som fan. hahaha. "20 000 nakna grisar, 20 000 nakna grisar"!!! Haha ingen som fattar, men det var sjukt kul!

Emma: Alltså du... det är en sak jag inte har berättat för dig..
Olivia: Va vad??
Emma:....... Jag är bi så därför kan vi ha trekant..
Olivia: VAAAA???? Ljuger du?
Emma: Nä alltså det är sant.
Olivia: :O ... Vet Fridah om det ?
Emma: Ja...
Olivia ska spring in och fråga mig om det är sant.. Då börjar vi asgarva och Olivia fattar att hon blivit grundlurad! hahaha 

Idag ska vi vara hemma hos mig och käka, dricka lite öl kanske och kolla på melodifestivalen!!! MYS!

PUSS

Kommentarer
Postat av: olle

hahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahhahaaaahhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2009-05-17 @ 01:12:01
Postat av: olle

hehehe ooohjjh!

2009-05-17 @ 01:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0