Rock N Roll!!!

Har precis fixat mig och Olivia har precis kommit hit. Ikväll är vi inbjudna VIP på ett relaese-party på Bodoni i Malmö. Det är två band som ska ha det. Lizzy Insane är det ena, ett rockband, min brors bästa kompisar och sen är det Dunka mig gul o blå Frida som har släppt en skiva med sitt nya reagge band. Ska bli så kul så kul.

Idag har jag varit på möte på skolan, dem krossade mig totalt så jag har bara deppat hela hela dagen. Men men life goes on. I will show you BITCHES!!!

Wiie jag har köpt två par nya jeans, tre nya armband och en ny ring. Smyckena köpte jag från för bara 100 kr, helt sjukt vad det är billigt där. :D me like!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0