sååå bra!

Har kommit hem till olivia nu efter partyt i Malmö. Fyyyy fan vad bra det var !! Rock n Roll, Love it!
Reagge bandet var också riktigt grymma, tyvärr hade Frida blivit kickad eller ngt så hon var inte där. Men killen som spelade trumpet var riktigt ritkigt söt ! Vill lägga in bilder men det funkar inte så det kommer förhoppningsvis imorn.

Till helgen hoppas jag och Olivia att HBG kommer hit och leker med oss, dem är balla att vara med haha. Shulululu. Haha!

Nej nu måste vi sova, imorn blir de nya tag med skolan och 100 % närvaro fram till sommarlovet.
sov gott!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla tönt.

Såg vad du hade kommenterat på blondinbellas blogg. Hur omogen får man bli om man skriver en sån där kommentar? Vad är det med alla jävla tjejer i dagens samhälle? Måste skriva töntiga saker, för att få en själv att må bra. Ni måste verkligen må dåligt!

2009-05-07 @ 13:49:26
Postat av: fridah

HAHAHA för det första får väl jag skriva precis vad jag tycker till henne! Och för det andra, du är ju jävligt mogen som skriver till mig "Anonym" och dessutom skriver du ju inte direkt positvit till mig så du är likadan själv!! Tror att Blondinbella kan snacka för sig själv lilla du. Byebye!

2009-05-07 @ 19:00:45
URL: http://fridahsnudeveritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0