Viggos

Medieprovet gick faktiskt helt OK bra och jag är ganska säker på att jag klarade det. Nu är det bara lämna in arbetet och sen ett papper om PO sen är kursen avklarad, det tackar man för!

Efter skolan stack jag en snabbis till H&M och köpte en den snygga tröjan som jag skrev om igår. Åhh vad snygg den är! Den kommer komma väl till användning, det känner jag på mig. Medan jag var på H&M gick Olivia Steffi Belal och Nicho till Viggos, dit jag såklart också gick sen. Har suttit där sen klockan 3! Helt galet. Tog en glass, Cornetto, första gången jag äter den och det var tydligen något konstigt enligt vissa andra haha. Men men jag gillade faktiskt den.



Nu ska jag börja plugga till körkortet så att jag kan klara av provet som jag har snart snart snart ;) Tänker inte säga vilket datum haha..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0