aj aj AJ! ! !

Har så jävla ont i min fötter!!!!

Hej förresten.
Igår var det äntligen dagen som jag och alla mina polare väntat på, David guetta på slagt! Var det bra eller dåligt? Jag vet faktiskt inte, om jag ska vara helt ärlig så var det faktiskt inte så bra, vi får göra en lista!

BRA
  • Garderoben gick snabbt
  • Inte allt för mycket bråk
  • Träffade många polare som man inte träffat på länge
  • Guetta var faktiskt sjukt bra
DÅLIGT
  • Kön tog för lång tid och för mycket knuffandes (en tjej till och med svimmade!!!)
  • För mycket folk (!!!!)
  • Dålig musik innan Guetta
  • Trångt överallt
  • Guetta började spela för sent
  • Martinas mobil blev stulen, jävla idiot som tog den.
  • Väntetiden i baren var sjuk!!!
Sen hade jag dessutom nya skor, skitsnygga btw! När jag köpte dem sa tjejen i kassan till mig att jag borde köpa ett sånt där inlägg som man lägger längst ner eftersom allt tryck på foten kommer just där när man har höga klackar. Självklart trodde jag bara att hon försökte packa på mig någonting så jag sa NEJ! Det skulle jag inte gjort.. Fy fan va mina fötter gjorde ont. Var tvungen att ta ev dem en stund inne på slagt också, skorna då såklart. Och vad händer då? Jo jag trampar på en glasskärva som jag upptäcker sitta kvar på vägen hem KUL!!



Nej fy fan vilken kväll. Men kul hade jag faktiskt ändå, tack kompisar! ^^,

Kommentarer
Postat av: Olivia

varsågod för en rolig "catwalk" ...............................

2009-10-24 @ 12:58:59
URL: http://olro.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

vad är den där david för något=?

2009-10-24 @ 15:38:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0