cottage cheese

Arh! Hemma igen. Slutade skolan typ halv 11, så vi drog in till stan och har inte kommit hem förens nu! Jag är helt död, mina ben är slut jag är fortfarande super trött och hungrig dessutom. Kollade genom kylskåpet och fann en halv förpackning keso och en tomat, passar mig perfekt.

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt så jag orkar gå upp imorgonbitti. Börjar redan vid 8, åhh jag orkar inte!!!

Ohh ja vet ni vad jag mer gjorde idag? :D Jag bytade sån där grej på min hårddisk till min gamla dator som är helt jävla paj så nu kan jag kolla på alla gamla filmer, bilder, serier och lyssna på min gamla musik, har saknat den!!!
Och sen har jag dessutom beställt en ny liiiten liiiten dator, skulle kommit förra veckan men nej! Orkar snart inte vänta längre, jag vill ha den nu nu nu!

Laddar upp lite bilder sen ;)



Kommentarer
Postat av: Sanna Sjölund

Hej sötnos! Ska vi börja följa varandra via bloglovin'? I så fall kan väl du lägga till mig där också säga till när du har gjort det? Keep up the good work. Kramar!

2009-10-21 @ 16:54:36
URL: http://ssjolund.blogg.se/
Postat av: Albin

Gillar du att resa? Vill du hitta nya platser att åka till, nya saker att göra, då borde du garanterat följa min blog på www.bloglovin.com (inte vanliga resor, speciella som hyr en ö, bada/festa på din skidsemester osv)



och tipsa gärna vänner och famij så gör dig mig en stor tjänst vilket leder till mer resor



lämmna gärna en komentar om du är intresserad !

2009-10-21 @ 19:51:14
URL: http://aroundtheword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0