handlat mat, check!

Nu har jag varit och handlat mat med mamma, men hon skulle iväg ju så nu är jag ensam :D Min plan är att inom kort ha övertalat mamma att jag ska få denna lägenheten moahaha. Tänk vad najs, jag ensam eller kanske med en polare, vem vet? eller typ en inneboende som jag lurar pengar på. Säger att hyran är dubbelt så mycket så slipper jag betala hahaha. iaf. Jag och KÄRRINGEN på tredje våningen hade fan haft krig varje dag.

Det hände en skit kul sak för några veckor sedan hahahahaha. Kan inte hålla mig för skratt när jag tänker på det. Någon hade haft fest här i vårt hus och kastat in massa skit på hennes balkong, så hon hade satt upp en lapp med bild och allt där det stod typ såhär

"Vem är det som använder min balkong som soptipp????? Det har kastats in ca 9 ölburkar, cigarettfimpar och föremål av okänd någontin blablabla..."

Hon klagar på precis allt! T.o.m när det var några som renoverade sin lägenhet, dem hade satt upp en lapp om att det kunde vara lite oväsen för dem skulle typ renovera om sitt kök, men ändå går kärring jäveln IN i lägenheten när dem inte är hemma och skäller ut hantverkarna som är där. hahaha hon är helt mongo.. Ajja nog om den bitterf****n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0