Ice, KB och Firby

Gomorron, eller ja, god eftermiddag kanske man säger vid den här tiden. Har bara varit seg hela dagen och Elvira ligger fortfarande och sover. Igår var vi först här hemma hos mig, lagade mat och drack vin. Men ska jag vara helt ärlig så var det Ellen som lagade maten, jag kokade lite ris bara. haha gott blev det iaf, riktigt gott. Vi kollade på idol, jävla skit alltså att Camilla åkte ut, hov var fan bäst, nu är det inte värt att kolla på idol längre. Det skulle isf vara för att få sitta och dregla åt Andreas Carlsson MUMS!

Senare på kvällen drog vi till ICE, sen in på KB och träffade Olivia och Karim, inte så kul tyckte vi så vi drog tillbaka till ICE, men de började bli dött där med så vi drog hem. Vi hade roligt iaf, skrattade mycket, mest åt Olivia, lilla gumman, de e inte lätt att ha världens fight me busschauffören! HAHA

Sen nu imorse hittade jag min Firby, ni vet dem där små hårda "gosedjuren" som kan prata, man måste mata dem, leka med dem och låta dem sova. Så i med batteri och lyssna på dess babbel. Just nu ligger den och sover och det är då jag gillar den som mest. haha fan viliken tönt jag är.!!

Nu ska jag nog gå och hoppa på Elvira lite moahahaa!

ikv vill jag ******** ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0